Då och Nu

Har ni någon gång undrat hur mina favortiskådespelare såg ut som unga? Och om de var snyggare då än nu?

Vi tar en titt


1.Johnny Depp





Nu


Svårt att avgöra men eftersom vuxna Johnny Depp har så många ansikten, så vinner nog han!

2. Robert Pattinson





Nu




Måste säga att young Robert är jättesöt, men den vuxna får ändå en 5:a!

3. Alexander Skarsgård




( Det är den lilla krabaten i Stellans knä )

Nu



Måste jag säga något? Alexander är lika söt som bäbis och vuxen!

3. Neil Patrick Harris





Nu



Man ser knappt att den lilla är Neil Patrick Harris, men det är han! Men jag röstar på Neil `Den vuxna´ Patrick Harris!

5. Alan Rickman





Nu
AlanRickman.jpg Alan Rickman image by Vinakti

Är jag tvungen att välja, tar jag den unga.

Har jag rätt eller fel? Vad tycker ni????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0