Ooh...aah.....Gud vad fint!

Nu är nu julen snart över och detta blev mina julklappar....


En London tavla. (I samma stil som Carolines New York tavlor..)




En Eclipse tavla. (Tack och lov utan Jacob!)





Sagan om ringen. (Filmen)





Sagan om de två tornen. (Filmen)





Sagan om Konungens återkomst. (Filmen)




Sagan om Ringen. (Boken)





Sagan om de två Tornen. (Boken)




Sagan om Konungens Återkomst. (Boken)



Boken jagad. (Fortsättning på en bokserie)




Kungsmässan checkar. (500 :-)




En döskallering. (Från min syster)




Örhängen och ett armband




Presentkort på Raglady. (100 :-)




The Poodles skiva. ( Med deras bästa låtar...tror jag...)




Dödskalle linne.




Linne




En töja




En annan dödskalle tröja




3 par trosor



Världens mjukaste filt!!!!




Och världens mjukaste tröja!!!





Det var min jul...hur var eran???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0