Skol prat.

Hejsan.
Idag har skolan börjat och det var lite jobbigt att gå upp.
Vi röstade om både det ena och andra idag, tex elevråd. ( Som Olivia och Felix vann. )
Men det mest spännande var för FIF ( Frillesåsskolans idrotts förening ), det vann nämligen jag och Tom, så nu är jag med i FIF!


Och i morgon är det skolkort för kungsbacka katalogen. Jag är med på 2, vanliga och FIF.


Skolkorts kläderna blir


Och jag hade tråkigt så jag valde tröjor för hela nästa vecka

Måndag:


Min " Hard rock café London " t-shirt.

Tisdag:



Ett linne där det står " Muffins are just ugly cupcakes "

Onsdag:



En KIZZ tröja

Torsdag:



En annan KIZZ tröja.

Fredag:


Ett linne med Musse och Mimmi på.

När Maja kom till skolan i morse så var hon glad som vanligt och sa hon att hon hade en souvenir från Spanien och det var jätte fint! kolla:


Jag fick rosa, Junis lila och Maja hade blått!!!

Det var allt tror jag....<3<3

Schemat lägger jag ut sen...

//Natta

Kommentarer
Postat av: FARMOR

Så roligt att du blev inröstad i FiFi. Det tyckte väl hela din familj också.

2010-08-20 @ 08:19:14
Postat av: Natta

Ja såklart!!!<3<3<3 ;P

2010-08-20 @ 08:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0