Dagens trip

Vi skulle ut på en liten mini tripp till The reef i Danmark!


04.10: Vaknar för att min väckarklocka går 1 tim före!!!!

05.10: Går upp, tar på mej, tar åksjuk tablette

05.30: Åker för att träffa farmor och Kristian som ska med till the reef.

07.15: "Snabb båten" går och vi äter frukost, ( barnbuffén - hur mycket pannkakor man vill.) Sen vet jag inte vad som hände,jag somnade nog mellan Danmark och Sverige.
 
09.15: Framme i Danmark, går till the reef och badar i ca 4 tim.

ca 13.00: Lunch på en resturang som hette California ( När vi skulle betala fick vi fel nota. Men det var bara bra för att den var billigare! Stackars den dom fick våran nota!!!!)

13.45: Strosade runt på stan och tog en glass.

ca 14.15: Badade i 2 tim till.

15.00: Går upp och byter om.

16.30: Båten går hem.

19.45: Hemma och nu ska jag sova!!!!!


 
Kartan över " The Reef " ( OBS! inte riktigt karta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0